Hoi,
Mijn My Vodafone account zit gekoppeld aan een Mijn Ziggo account waarop ik niet kan inloggen.
Ik wil deze graag ontkoppelen want ik kan nu niet inloggen bij mijn My Vodafone.
Hoe kan ik dat doen?
Groet.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @JurgenMets
Hier help ik je graag bij! De kortste klap is dan om je volledige account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren voor Mijn Ziggo en My Vodafone. Je kunt dan kiezen voor twee separate accounts of om de accounts opnieuw samen te voegen.
Om dit voor je te doen heb ik wat aanvullende informatie nodig.
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam (e-mailadres) van My Vodafone/Mijn Ziggo
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
Hi @JurgenMets
Hier help ik je graag bij! De kortste klap is dan om je volledige account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren voor Mijn Ziggo en My Vodafone. Je kunt dan kiezen voor twee separate accounts of om de accounts opnieuw samen te voegen.
Om dit voor je te doen heb ik wat aanvullende informatie nodig.
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam (e-mailadres) van My Vodafone/Mijn Ziggo
Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.
Yes!
@JurgenMets Bedankt voor jouw privébericht! Je kunt je nu opnieuw registeren voor zowel My Vodafone als Mijn Ziggo 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.