1
Vraag
2
Reacties
JurgenMets

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Vodafone ontkoppelen van een Ziggo Account

Hoi,

Mijn My Vodafone account zit gekoppeld aan een Mijn Ziggo account waarop ik niet kan inloggen.
Ik wil deze graag ontkoppelen want ik kan nu niet inloggen bij mijn My Vodafone.
Hoe kan ik dat doen?

Groet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @JurgenMets

Hier help ik je graag bij! De kortste klap is dan om je volledige account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren voor Mijn Ziggo en My Vodafone. Je kunt dan kiezen voor twee separate accounts of om de accounts opnieuw samen te voegen.

Om dit voor je te doen heb ik wat aanvullende informatie nodig.
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam (e-mailadres) van My Vodafone/Mijn Ziggo

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @JurgenMets

Hier help ik je graag bij! De kortste klap is dan om je volledige account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren voor Mijn Ziggo en My Vodafone. Je kunt dan kiezen voor twee separate accounts of om de accounts opnieuw samen te voegen.

Om dit voor je te doen heb ik wat aanvullende informatie nodig.
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam (e-mailadres) van My Vodafone/Mijn Ziggo

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

JurgenMets
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

@JurgenMets Bedankt voor jouw privébericht! Je kunt je nu opnieuw registeren voor zowel My Vodafone als Mijn Ziggo 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

Hi @JurgenMets

Hier help ik je graag bij! De kortste klap is dan om je volledige account te verwijderen, zodat je je opnieuw kunt registeren voor Mijn Ziggo en My Vodafone. Je kunt dan kiezen voor twee separate accounts of om de accounts opnieuw samen te voegen.

Om dit voor je te doen heb ik wat aanvullende informatie nodig.
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum:
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer:
Gebruikersnaam (e-mailadres) van My Vodafone/Mijn Ziggo

Je kunt mij een privébericht sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te selecteren.

JurgenMets
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Yes! 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1338Posts
  • 375Oplossingen
  • 488Likes

@JurgenMets Bedankt voor jouw privébericht! Je kunt je nu opnieuw registeren voor zowel My Vodafone als Mijn Ziggo 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic