1
Vraag
2
Reacties
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 194Posts
  • 13Oplossingen
  • 54Likes

Klopt het dat Vodafone SMS uitstuurt met onbeperkte data bundel voor november?

Beste @Energieboy  misschien weet jij dit of een Collega Vodafone

Weer even fijn om hier te zijn, met een vraag.

Klopt het dat Vodafone SMS uitzend met maand Onbeperkt data en internet, ik heb dit al maar mijn huisgenoot kreeg deze sms van Vodafone, hier krijgt ze meer sms op met aanbiedingen en acties.

Gewoon even voor de zekerheid een check voor de gemoedsrust. In MyVodafone was niks verdacht's te zien en alles is zoals het is.

We begrijpen de SMS niet helemaal.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Hey @Dave! Hier heb ik het antwoord op 😄

Dit bericht klopt inderdaad. Iedereen die een Start abonnement afneemt krijgt van 1 tot 30 november een gratis onbeperkt bellen bundel. Als je onbeperkt bellen al hebt, wordt dit onbeperkt data.
Iedereen die een Red pakket afneemt, krijgt automatisch die maand een onbeperkt data bundel. 

Als je nog onduidelijkheden hebt, stel ze gerust!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 90Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Hey @Dave! Hier heb ik het antwoord op 😄

Dit bericht klopt inderdaad. Iedereen die een Start abonnement afneemt krijgt van 1 tot 30 november een gratis onbeperkt bellen bundel. Als je onbeperkt bellen al hebt, wordt dit onbeperkt data.
Iedereen die een Red pakket afneemt, krijgt automatisch die maand een onbeperkt data bundel. 

Als je nog onduidelijkheden hebt, stel ze gerust!

Liesbeth54

Stamgast
  • 45Posts
  • 1Oplossingen
  • 14Likes

Zat al met screenshots klaar want ik heb onbeperkt bellen al in mijn bundel zitten.

Zat me dus af te vragen of ik het een maand gratis had maar nu is het onbeperkt data geworden.

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 194Posts
  • 13Oplossingen
  • 54Likes

@Ryan 

Je kent me misschien wel van de Buren Ziggo als Team lid, maar duidelijk mijn Huisgenoot heeft Red Unlimed en is contract vrij en ik heb Red Onbeperkt en in de EU 40gb internet data bundel ik zit aan me laaste periode. Ik wil nog niet verlengen mijn iPhone14 werkt nog prima, maar me huisgenoot gaat binnenkort wel verlengen, maar dat doet ze rustig aan, komen eerst andere kosten aan.

In ieder geval dank je wel voor je antwoord. Zal je de oplossing geven, 😉

Energieboy
Expert
Expert
  • 12258Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3200Likes

Vraag niet gezien het weekend, geen tijd gehad. Zo te zien is het opgelost, prima en goed! Wel jammer, @Ryan, dat hier geen meer informatie over is geschreven hier op de community of op de website. Dit moet je toch groots verkondigen en laten weten dat je iets doet voor de klant: Iedereen die een Start abonnement afneemt krijgt van 1 tot 30 november een gratis onbeperkt bellen bundel

Maar ik zal de marketing niet begrijpen (nooit begrijpen) bij VodafoneZiggo. Super fijn dat Start abonnementen gratis onbeperkt bellen krijgen en als ze die al hebben onbeperkt data, super! Veel plezier ermee.

Dave!
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 194Posts
  • 13Oplossingen
  • 54Likes

Geen probleem @Energieboy ook jullie hebben privé en was gokje omdat we elkaar kennen. Maar is gelukt ik had al Red onbeperkt maar me huisgenoot had Red Unlimited 40gb 20/20 icm Ziggo.

Even goed dank je voor je reactie, wordt zeer gewaardeerd.😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic