Ik heb nu 2x in 1 week problemen gehad met het call center voor het verlengen van mijn abonnement. Ik ben echt onbehoorlijk behandeld. Waar kan ik terecht met mijn klacht. Als ik bel of een email stuur, kom ik weer bij hun terecht.
Groetjes,
Jolanda
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Schoorel
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jee, dat is niet best en erg vervelend dat je geen goede ervaring hebt met de klantenservice van Vodafone. Je kan een klacht indienen via de website. Ze nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op. Er zijn ook Vodafone medewerkers aanwezig op de
community, die zullen je vast ook nog aanspreken. Succes!
Hoi @Schoorel
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jee, dat is niet best en erg vervelend dat je geen goede ervaring hebt met de klantenservice van Vodafone. Je kan een klacht indienen via de website. Ze nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op. Er zijn ook Vodafone medewerkers aanwezig op de
community, die zullen je vast ook nog aanspreken. Succes!
DANK JE WEL. GA GELIJK EEN EMAIL STUREN
Hoi @Schoorel,
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt en dat je op deze manier behandel bent. Namens Vodafone mijn excuses! Ik lees dat @Energieboy je de juiste link al doorgeeft om een klacht in te dienen. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.