1
Vraag
2
Reacties
golora

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Levering toestel

Ordernummer: ****** Ik heb mijn telefoon die ik heb besteld niet ontvangen, waarom?

 

 

Moderator Steven: ordernummer verwijderd ivm privacy en gegevens

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @golora
Welkom op de community van Vodafone. Dat klinkt niet goed! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk de bestelling wilt ontvangen. Gelukkig zie ik dat @SamsungExpert je al wat informatie geeft. Via de link kun je de status van de bestelling opvragen. Mocht je nog steeds vragen hebben over je bestelling, dan raad ik aan te bellen met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's van de afdeling status order helpen je hier graag verder mee. Laat je ons weten of je meer duidelijkheid hebt gekregen over je bestelling? 

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @golora ,

 

Waarom je de bestelling niet hebt ontvangen weet ik helaas niet. Je kunt hier de status opvragen van je bestelling.

 

Check ook even of je een mail/sms hebt ontvangen over je bestelling, daarin tref je vaak een T&T code.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @golora
Welkom op de community van Vodafone. Dat klinkt niet goed! Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk de bestelling wilt ontvangen. Gelukkig zie ik dat @SamsungExpert je al wat informatie geeft. Via de link kun je de status van de bestelling opvragen. Mocht je nog steeds vragen hebben over je bestelling, dan raad ik aan te bellen met 0800-0560 (particulier) of 0800-0500 (zakelijk). Mijn collega's van de afdeling status order helpen je hier graag verder mee. Laat je ons weten of je meer duidelijkheid hebt gekregen over je bestelling? 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic