1
Vraag
2
Reacties
Schoorel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice klacht

Ik heb nu 2x in 1 week problemen gehad met het call center voor het verlengen van mijn abonnement. Ik ben echt onbehoorlijk behandeld. Waar kan ik terecht met mijn klacht. Als ik bel of een email stuur, kom ik weer bij hun terecht.

 

Groetjes,

 

Jolanda

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Schoorel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is niet best en erg vervelend dat je geen goede ervaring hebt met de klantenservice van Vodafone. Je kan een klacht indienen via de website. Ze nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op. Er zijn ook Vodafone medewerkers aanwezig op de

community, die zullen je vast ook nog aanspreken. Succes!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes

Hoi @Schoorel 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, dat is niet best en erg vervelend dat je geen goede ervaring hebt met de klantenservice van Vodafone. Je kan een klacht indienen via de website. Ze nemen je klacht in behandeling en nemen contact met je op. Er zijn ook Vodafone medewerkers aanwezig op de

community, die zullen je vast ook nog aanspreken. Succes!

Schoorel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

DANK JE WEL. GA GELIJK EEN EMAIL STUREN

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Schoorel,
Jammer om te lezen dat je deze ervaring hebt en dat je op deze manier behandel bent. Namens Vodafone mijn excuses! Ik lees dat @Energieboy je de juiste link al doorgeeft om een klacht in te dienen. Mocht ik je nog ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic