1
Vraag
2
Reageer en help mee
Curacao

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht factuur

Ik dien hierbij een klacht in over de factuur van juni en heb deze daarom niet betaald.  Ik heb een onderbouwing maar wil die niet op deze community neerzetten. Ik kan via de chat al twee dagen niemand bereiken. En de links in de algemene voorwaarden waarin staat hoe je klachten moet indienen werken niet meer. Ik stel voor dat Vodafone mij aangeeft hoe ik de onderbouwing kan aanleveren op een veilige manier. 

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Het is natuurlijk altijd vervelend als je factuur niet klopt. Het is nooit verstandig om een factuur niet te betalen, dit geeft later alleen maar extra zorgen want Vodafone ziet dit als een achterstallige betaling. Ik zeg dit maar ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is en wat de hoogte is. Het is maar gewoon even extra informatie.

Het klopt dat Vodafone het klachtenformulier heeft weggehaald van hun website. Ik ben het er nog altijd niet mee eens, en dat laat ik ze ook vaak genoeg weten, maar ze zullen er niet veel aan doen. Je kan je klacht in een privé bericht sturen via Vodafone op Facebook en/of via X (voorheen twitter). Uiteraard kan je, normaal gesproken, ook een klacht indienen via de klantenservice door te bellen of te chatten. Laatst genoemde is niet bereikbaar, dat is wel vreemd want ik open zojuist mijn chatbox en ik krijg gelijk iemand te spreken. Heb je alle koekjes aangezet? Anders eens een andere browser proberen (ook weer als tip). 

Wil je dit allemaal niet dan is er nog een hele lieve mevrouw, @Cecilia. Ze is werkzaam bij Vodafone en helpt mensen graag, waar mogelijk is. Als je dat wil dan zou ik even wachten tot ze je heeft aangesproken en dan kan je haar, als ze je dit aangeeft, misschien wel via een privé bericht benaderen en uitleg geven. Vul dan nu in ieder geval al wat belangrijke informatie in, dan kan ze alvast een kijktje nemen in je gegeven. Lees onderstaande balk voor meer informatie:

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.



Succes en het zal vast wel goed komen, hoop ik. 👍

Curacao
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

In de algemene voorwaarden staat het volgende:

Als je het niet eens bent met jouw rekening, dan moet je dat zo snel mogelijk – in ieder geval binnen twee maanden –
melden aan Vodafone via vodafone.nl/feedback. Als je een klacht indient, moet je de openstaande rekeningen waarop
je klacht geen betrekking heeft, gewoon binnen de termijn betalen. Als je meerdere malen zonder rechtsgrond een
klacht indient, mag Vodafone kosten die daarvoor gemaakt worden, bij jou in rekening te brengen.

 

En ik dien een formele klacht indien. Er is geen sprake van een achterstallige betaling. 

 

Ik krijg bij de chat alleen het volgende te zien: "wij zijn even in gesprek".  Kan geen toeval meer zijn. De wijze waarop je contact moet opnemen en een klacht kan indienen is erg omslachtig en begint mij dan ook flink te irriteren. Er zullen best een hoop mensen zijn die voor kleine bedragen klachten willen indienen en het er dan maar bij laten zitten. Dat ga ik niet doen. Ook al gaat het om 55 euro. Er is al eerder via de chat en de community gereageerd en ik ben het daar inhoudelijk niet mee eens. Vandaar mijn klacht. Als Vodafone het daar niet mee eens is en geen compromis wil sluiten, prima, geef het aan en we gaan naar de geschillencommissie. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Curacao 

Zoals je al aangeeft is er inderdaad al eerder contact geweest. Zowel hier in dit topic als via de klantenservice. Je hebt gisteren opnieuw contact gehad met een collega via de klantenservice hierover en de klacht opnieuw kenbaar gemaakt. Er is uiteindelijk bij uitzondering een credit gegeven van € 25,- waarmee akkoord is gegaan. Deze vergoeding zie je ook terug in My Vodafone. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic