1
Vraag
2
Reageer en help mee
PVerkennis

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo. Ik heb een vraag als ik in de app kijk zie ik 3 verschillende klantnummer alleen op 1 zie ik

**Screenshot verwijderd door moderator**

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3330Posts
  • 986Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @PVerkennis, welkom hier.

Ik heb de afbeelding uit je bericht verwijderd, omdat hier nogal privacy gevoelige informatie in staat en deze informatie wil je natuurlijk niet op het world wide web hebben staan. In je account zie je inderdaad nog 2 inactieve accounts uit het verleden terug. Doordat de accounts inactief zijn is hier geen informatie in te zien en zijn greyed-out. Het account met het klantnummer eindigend op 758 (die niet greyed out is) is het huidige account waarin je alle informatie rondom je abonnement kan inzien.

PVerkennis
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

dat heb ik ook gezien allen mijn vraag is kunnen die 2 niet actieve er ook uitgehaald worden door Vodafone.  1 dong voorheen met de oude app kon ik gewoon prive mijn vragen stellen nu moet dit in het openbaar wat ik niet fijn vindt. De oude methode was veel fijner

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3330Posts
  • 986Oplossingen
  • 1086Likes

@PVerkennis De inactieve accounts kan ik helaas niet verwijderen. We zouden wel kunnen proberen om het account in zijn geheel eens te verwijderen, zodat je je opnieuw kan registeren voor My Vodafone. 

Wat betreft punt 2. Vanuit de app ben je niet verplicht om je vraag openbaar te stellen. Als je klikt op het bolletje met daarin het contact icoon, dan heb je ook naast de Community de optie 'Online Hulp'. Je kan via de Messaging optie in de app dan privé je vraag stellen 🙂

PVerkennis
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt. Die had ik nog niet gevonden maar nu wel. Ik ben op Internet geweest en gedaan wat u schreef dus als het goed is vervallen de 2 andere binnenkort 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic