1
Vraag
2
Reageer en help mee
MaikDriezes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan ik een nieuwe telefoon uitzoeken als ik mijn toestel afkoop?

Als ik mijn toestel afkoop, kan ik dan een nieuwe telefoon uitzoeken? Ook al is mijn abonnement nog niet verlengbaar

1 Reactie 1
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 60Posts
  • 10Oplossingen
  • 12Likes

Hi @MaikDriezes dat is een goede vraag, welkom op onze Vodafone Community. Ik heb goed nieuws, het is mogelijk om je toestellening af te kopen en binnen je contractstermijn een nieuw toestel uit te zoeken. Dit is mogelijk met Vodafone Next, hieronder leg ik je de stappen uit, ik begin met de stappen voor het afkopen van de toestellening:

1. Log via de website in op My Vodafone. Geen My Vodafone account? Registreren doe je hier.
2. Ga naar het tabblad Producten 
3- Ga naar Toestel, Sim & Diensten 
4. Ga naar Je lening aflossen 

Binnen 3 werkdagen sturen we een email met daarin de afkoopsom en een link om deze te betalen. Betaal binnen 7 werkdagen anders vervalt de link. We melden de lening binnen 3 werkdagen na betalen af bij het BKR

Voor Vodafone Next

1. Bel onze klantenservice op 1201
2. Kies in het keuzemenu voor de optie Instellingen en vervolgens Vodafone Next. 

Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag van 08:00 - 20:00 uur en op zaterdag van 09:30 - 17:00 uur 

Alvast heel veel plezier toegewenst met het uitzoeken van een nieuw toestel, heb je in de toekomst nog vragen dan ben je altijd van harte welkom op onze Vodafone Community! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic