Vanaf 28 mei 2022 bezig om het nummer van mijn dochter toe te voegen aan de Red Together groep. Na elke week bellen met Vodafone en te horen krijgen dat Vodafone hard bezig is om het probleem aan te pakken, ben ik er een beetje klaar mee!
Dit is mijn laatste poging om het nummer van mijn dochter toe te voegen aan de Red Together groep.
Er blijken problemen te zijn met ons klantnummer, hier schijnt recent een contractoverdracht te zijn aangevraagd waardoor er geen nummer kan worden toegevoegd.
Laatste contractoverdracht was 15 juni 2020. Ook toen heeft het meer dan een maand geduurd en vele telefoontjes gekost met Vodafone om de Red Together groep in orde te krijgen.
Helaas heb ik het nog niet mogen ervaren dat er een aanvraag direct goed verloopt bij Vodafone, meestal duurt dit ongeveer een maand en kost het vele telefoontjes met klantenservice.
Kan iemand bij Vodafone met verstand van zaken (klantnummer deblokkeren) mij helpen zodat dat bovenstaand probleem met spoed wordt verholpen en het nummer van mijn dochter kan worden toegevoegd aan de Red Together groep?