Hoi @Iki27
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Jeetje zeg, dat is wel heel vervelend. Ik ben zelf niet werkzaam bij Vodafone maar kan me wel voorstellen dat het niet handig is als je niet bereikbaar bent. De moderatoren van deze community, Vodafone medewerkers, kunnen niet zoveel doen als je al een case hebt aangemaakt. Dat is een andere afdeling die dit dan in behandeling heeft en daar kunnen de mensen hier je alleen naar verwijzen. Waarom er een blokkade geplaatst is, geen idee, dat kan door heel veel redenen gebeuren. Vaak is het maar iets heel onbenulligs en kan het zo opgelost worden maar soms kan het ook iets groots zijn.
Hoe dan ook, het blijft een lastig verhaal als je al een case hebt aangemaakt. Staat daar niet in hoe je terug kan reageren via mail of bellen? Je kunt hiervoor ook zelf contact opnemen met de klantenservice, dan kan dit z.s.m. worden opgelost en ben je, als het goed is, weer bereikbaar! Check even deze link voor de contactmogelijkheden. Aangezien er in het weekend hier ook niemand aanwezig is van Vodafone dacht ik je maar even te berichten. Succes en ik hoop dat je geholpen kan worden en dat je er samen met Vodafone uit komt.