1
Vraag
2
Reacties
YKL

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

incassodatum wijzigen

Hallo,

 

Graag zou ik mijn incassodatum willen wijzigen naar rond iedere 27e van de maand.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Met vriendelijke groet,

 

Y

1 Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 943Posts
  • 257Oplossingen
  • 397Likes

Speedy Gonzalez @YKL. Super bedankt voor het toesturen van de benodigde informatie. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast. En zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9918Posts
  • 3120Oplossingen
  • 2227Likes

****

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9918Posts
  • 3120Oplossingen
  • 2227Likes

Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen.

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

YKL
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Il zit er klaar voor!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 943Posts
  • 257Oplossingen
  • 397Likes

Hi @YKL
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Het is zeker mogelijk om jouw incassodatum te wijzigen. Ik help je hier graag bij. Wil je mij een privéberichtje sturen met de benodigde informatie? Je kunt mij een privéberichtje sturen door naar je inbox te gaan op de Community, een bericht op te stellen en mij als ontvanger te kiezen. Ik zie je berichtje graag tegemoet 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 943Posts
  • 257Oplossingen
  • 397Likes

Speedy Gonzalez @YKL. Super bedankt voor het toesturen van de benodigde informatie. Bij deze heb ik de datum van de automatische incasso voor je aangepast. En zoals @Energieboy al aangaf: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geïncasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geïncasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic