1
Vraag
2
Reacties
Danny_W93

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incassodatum wijzigen naar de 27e

Hoi Vodafone!

Graag zou ik mijn incassodatum van mijn mobiele abonnement wijzigen naar de 27e van de maand ;)!

Laten jullie mij weten of dit is gelukt?

 

Opdat ik jullie voldoende heb geïnformeerd!

 

Danny

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ja hoor, de 27e is mogelijk en daar kan @Vincent of @Rikst je wel mee helpen, ze zijn werkzaam bij Vodafone. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Danny_W93 

Ik heb dit zojuist voor je aangepast. Zoals @Energieboy terecht opmerkt kan het tot 2 facturen voordat de wijziging zichtbaar wordt. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ja hoor, de 27e is mogelijk en daar kan @Vincent of @Rikst je wel mee helpen, ze zijn werkzaam bij Vodafone. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @Danny_W93 

Ik heb dit zojuist voor je aangepast. Zoals @Energieboy terecht opmerkt kan het tot 2 facturen voordat de wijziging zichtbaar wordt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic