1
Vraag
2
Reacties
C473

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven aan Vodafone?

Hoe kan ik mijn adreswijziging doorgeven aan Vodafone? Voor Ziggo ging dat zonder problemen. Waarom lukt Vodafone niet? Ik kan van alles wijzigen: mijn email adres etc, maar niet mijn huisadres. Alvast dank!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12196Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3180Likes

Hoi,
Via Vodafone kan dit ook makkelijk, je moet alleen even weten waar. Dit kan via deze webpagina van Vodafone. Klik op gegevens wijzigen en dan adres wijzigen en je kan dan inloggen en je adres wijzigen. 

Maar het kan ook via je app. Ga naar je account, klik vervolgens boven, links in beeld, op je naam (op het bolletje) en dan zie je de optie om je adres te wijzigen. 

Of lees deze topic, die je ook heel goed verder kan helpen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12196Posts
  • 3553Oplossingen
  • 3180Likes

Hoi,
Via Vodafone kan dit ook makkelijk, je moet alleen even weten waar. Dit kan via deze webpagina van Vodafone. Klik op gegevens wijzigen en dan adres wijzigen en je kan dan inloggen en je adres wijzigen. 

Maar het kan ook via je app. Ga naar je account, klik vervolgens boven, links in beeld, op je naam (op het bolletje) en dan zie je de optie om je adres te wijzigen. 

Of lees deze topic, die je ook heel goed verder kan helpen. 

C473
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Deze oplossing werkte: via deze webpagina van Vodafone.

 

(Issue met andere link: ik kwam op een heel andere site dan dat Ziggo en vodafone myaccount doorgaven. Ik kwam hiermee op myprofiel. Link in andere 2 sites zijn waarschijnlijk stuk,  Maar deze werkte wel. )

 

Dank voor hulp!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic