Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Ik wil mijn gegevens bij Vodafone wijzigen. Hoe doe ik dat?

Via My Vodafone wijzig je heel veel van je persoonlijke gegevens of instellingen voor je abonnement eenvoudig zelf. In dit topic bespreken we hoe je de volgende onderwerpen kunt aanpassen: 

  • Adres
  • Rekeningnummer
  • Mobiel nummer
  • Abonnement
  • Incassodatum

Let op: we sturen je een sms met een code om zeker te weten dat je rechten hebt om gegevens te wijzigen. Zorg er dus voor dat je mobiele nummer actief is als je deze wijzigingen zelf wilt doorvoeren. 

Adres
Het is belangrijk dat je je adres op tijd wijzigt, zeker als je ook Ziggo-klant bent. Zo blijf je genieten van alle extra's die horen bij de combinatie van deze abonnementen. Het adres wijzig je via je Profiel in My Vodafone. 

< Wijzig mijn adres >

Rekeningnummer
Je rekeningnummer wijzig je ook via My Vodafone. Wil je de automatische incasso's met een buitenlands rekeningnummer betalen? Neem dan even contact met ons op via 0800-0094. Een Nederlandse IBAN pas je aan via onderstaande button. 

< Wijzig mijn rekeningnummer >

Mobiel nummer
Het veranderen van je mobiele nummer kost eenmalig 11,96 euro. Dit bedrag wordt automatisch geïncasseerd van jouw rekening. Het nieuwe nummer is willekeurig en vraag je aan via dit formulier: 

< Wijzig mijn mobiele nummer >

Abonnement
Bij je abonnement kun je verschillende onderdelen aanpassen: de datalimiet, BloX, en databundels. Het abonnement kan ook gepauzeerd of opgezegd worden. Al deze opties vind je via onderstaande button. 

< Wijzig mijn abonnement >

Incassodatum
Het verzetten van de incassodatum is ook een populaire wijziging. Dit is niet mogelijk via My Vodafone, maar moet aangevraagd worden via de klantenservice. Als je je Community-profiel helemaal invult met je mobiele nummer, geboortedatum, adres, postcode en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer, kijken we meteen met je mee. Geef vervolgens de Community via onderstaande button een seintje dat je de datum wilt aanpassen en wanneer de incasso dan liefst moet plaatsvinden. 

< Ik wil mijn incassodatum wijzigen >

Let op: voor het wijzigen van de incassodatum mag je géén betaalachterstand hebben en de eerste factuur moet betaald zijn.  

Andere wijzigingen? 
Onderdelen als een pukcode of een simkaartnummer kunnen niet gewijzigd worden. Wil je je wachtwoord wijzigen van My Vodafone? Bekijk dan hoe je je wachtwoord reset in dit topic. Zijn we toch nog iets vergeten? Laat het ons dan weten in de reacties.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic