1
Vraag
2
Reacties
ivonesilva

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik de incassodatum wijzigen?

Hierbij wil ik verzoeken om

mijn incassodatum te wijzigen naar de 27e van de maand. Graag hoor ik of dit mogelijk is. 

Met vriendelijke groet, 

I.Silva

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 11Likes

Hi @ivonesilva, welkom op onze Vodafone Community! Ik ben meteen voor je gaan of het voor jou mogelijk is om de incassodatum te wijzigen naar de 27ste en gelukkig heb ik goed nieuws 🙂 Ik heb de incassodatum voor je gewijzigd naar ronde de 27ste, houd er wel rekening mee dat de afschrijving dan ook een paar dagen voor of na de 27ste kan plaatsvinden. Ook zal je niet meteen op de eerste factuur merken dat de incassodatum is gewijzigd, dit merk je maximaal 2 maanden na deze aanvraag. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 10Oplossingen
  • 11Likes

Hi @ivonesilva, welkom op onze Vodafone Community! Ik ben meteen voor je gaan of het voor jou mogelijk is om de incassodatum te wijzigen naar de 27ste en gelukkig heb ik goed nieuws 🙂 Ik heb de incassodatum voor je gewijzigd naar ronde de 27ste, houd er wel rekening mee dat de afschrijving dan ook een paar dagen voor of na de 27ste kan plaatsvinden. Ook zal je niet meteen op de eerste factuur merken dat de incassodatum is gewijzigd, dit merk je maximaal 2 maanden na deze aanvraag. 

ivonesilva
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank je wel voor de snelle reactie! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic