1
Vraag
2
Reageer en help mee
Fireaxe

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik Mijn Ziggo en My Vodafone samenvoegen?

Hallo,

Het lukt mij niet om beide account samen te voegen. 

Ik krijg de melding dat het ingevoerde nummer al gebruikt wordt .

Ik hoor graag hoe ik het kan oplossen 

 

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12231Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3191Likes

Hi @Fireaxe 
Iemand van VodafoneZiggo kijkt graag met je mee wat er aan de hand is. Heb nog even geduld, ze gaan de community af en komen dan zeker je bericht tegen en kunnen je helpen. Lees onderstaande balk om de mensen van Vodafone van de juiste informatie te voorzien.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3588Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1183Likes

Hi @Fireaxe, welkom hier!

We helpen je natuurlijk graag bij het samenvoegen van Mijn Ziggo en My Vodafone. Op dit moment heb je 2 afzonderlijke accounts. Door deze samen te voegen kun je inloggen op beide omgevingen met dezelfde gegevens. 

Vanuit Mijn Ziggo kun je dit als volgt doen. 
1. Log allereerst in met je Mijn Ziggo gegevens
2. Vervolgens kies je voor 'accounts samenvoegen'. 


3. Er opent een nieuw scherm. Om de accounts samen te voegen moet je de inloggegevens van My Vodafone invullen (e-mailadres + wachtwoord).



 

De accounts zijn nu samengevoegd. Vermoedelijk heb je eerder gekozen voor het uitbreiden van je account. Deze optie werkt alleen als er nog geen My Vodafone account geregistreerd is. Dat zou namelijk ook verklaren waarom je een mobiel nummer moet invullen en de betreffende foutmelding krijgt. Dat is bij bovenstaande wijze niet het geval. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic