1
Vraag
2
Reacties
Inga44

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Incasso datum wijzigen

Hallo, graag zou ik mijn incasso datum verschuiven van de 15e van de maand naar de 27e van de maand.

Dank!

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi Inga44, 

Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt. De volgende factuur wordt nog rond de oude datum afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 27e van de maand worden geïncasseerd. 

Bekijk in context

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Inga44

Ten tijde van de aanpassing was de factuur van december al gereed in ons systeem. Hierop heeft de aanpassing logischerwijs niet plaatsgevonden. De factuur erna (in dit geval; de factuur van januari) wordt dan nog op de oude datum afgeschreven en de factureren daarna zullen rond de nieuwe datum worden afgeschreven. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Hoi @Inga44 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Inga44, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond de 27e van de maand wordt afgeschreven. Dat gaan we regelen!

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. In het weekend zijn we via de Community niet aanwezig, maar uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi Inga44, 

Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt. De volgende factuur wordt nog rond de oude datum afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 27e van de maand worden geïncasseerd. 

Inga44
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super fijn, dank je wel!

Inga44
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, ik zga dat deze maandag alsnog de rekening op de 15e is afgeschreven. Zou je kunnen controleren of het voor de volgende maanen wel op de 27ste gebeurd? Dank je!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Inga44

Ten tijde van de aanpassing was de factuur van december al gereed in ons systeem. Hierop heeft de aanpassing logischerwijs niet plaatsgevonden. De factuur erna (in dit geval; de factuur van januari) wordt dan nog op de oude datum afgeschreven en de factureren daarna zullen rond de nieuwe datum worden afgeschreven. 

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 10467Posts
  • 3257Oplossingen
  • 2478Likes

Hoi @Inga44 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Ik kan dit niet voor je doen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is altijd wel iemand aanwezig van Vodafone om je te helpen. Heb daarom even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

Hou alvast de volgende gegevens bij de hand (niet hier vermelden op de community!!):

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

Uiteraard staan Vodafone medewerkers van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze aanpassing voor je door te voeren. Dit gaat vaak iets sneller dan via de Community. Mocht je het via de klantenservice regelen, laat het hier dan even weten, dan kunnen ze deze topic/vraag sluiten. Bedankt!


Extra informatie:
Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Inga44, welkom hier!

Het is zeker mogelijk om de datum van afschrijving aan te passen naar een later moment. Ik begrijp dat je graag wilt dat het bedrag rond de 27e van de maand wordt afgeschreven. Dat gaan we regelen!

Om dit te wijzigen heb ik wel wat aanvullende informatie van je nodig: 
Naam contractant:
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Geboortedatum: 
Laatste 4 cijfers IBAN rekeningnummer;

Je kunt deze informatie naar mij toesturen in een privébericht. Ga hiervoor naar jouw inbox op de Community, stel een bericht op en selecteer mij als ontvanger. In het weekend zijn we via de Community niet aanwezig, maar uiteraard staan mijn collega's van de klantenservice ook altijd voor je klaar om deze wijziging in orde te maken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi Inga44, 

Bedankt voor jouw privébericht! Bij deze heb ik de aanpassing in orde gemaakt. De volgende factuur wordt nog rond de oude datum afgeschreven, maar de facturen daarna zullen rond de 27e van de maand worden geïncasseerd. 

Inga44
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Super fijn, dank je wel!

Inga44
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Cecilia, ik zga dat deze maandag alsnog de rekening op de 15e is afgeschreven. Zou je kunnen controleren of het voor de volgende maanen wel op de 27ste gebeurd? Dank je!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 1313Posts
  • 367Oplossingen
  • 482Likes

Hi @Inga44

Ten tijde van de aanpassing was de factuur van december al gereed in ons systeem. Hierop heeft de aanpassing logischerwijs niet plaatsgevonden. De factuur erna (in dit geval; de factuur van januari) wordt dan nog op de oude datum afgeschreven en de factureren daarna zullen rond de nieuwe datum worden afgeschreven. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic