1
Vraag
2
Reacties
MV81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Halverwege abonnement overstappen van Sim Only naar toestel

Als ik halverwege een Sim only abonnement wil overstappen naar een abonnement met toestel, kan dat? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MV81 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat kan, goed he 😉
Daarvoor kan je aanspraak maken op Vodafone Next. Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe toestel neemt. Heb je een Sim Only abonnement en wil je graag een nieuw toestel? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden (bij jou is dat dus prima want je zit al op 6 maanden) al gratis over naar een abonnement met toestel.

Het is dus goed mogelijk en voor deze informatie verwijs ik je door naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next - Op deze pagina staat alle informatie en ook het nummer dat je kan bellen om dit te regelen. Alvast succes met uitzoeken van je nieuwe toestel en veel plezier ermee! 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @MV81 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja, dat kan, goed he 😉
Daarvoor kan je aanspraak maken op Vodafone Next. Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe toestel neemt. Heb je een Sim Only abonnement en wil je graag een nieuw toestel? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden (bij jou is dat dus prima want je zit al op 6 maanden) al gratis over naar een abonnement met toestel.

Het is dus goed mogelijk en voor deze informatie verwijs ik je door naar deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/extra-opties/next - Op deze pagina staat alle informatie en ook het nummer dat je kan bellen om dit te regelen. Alvast succes met uitzoeken van je nieuwe toestel en veel plezier ermee! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic