MODERATOR EDIT:
< Bekijk meer informatie over Next >
Ik heb de volgende vragen;
Momenteel heb ik nog een oud abonnement bij jullie te weten Red € 36,47, hiervan gaat af € 5,00 wegens Ziggo klant en € 8,62 (korting zolang je abonnement loopt) Totaal € 22,85 onlangs zijn de tarieven veranderd en kost hetzelfde abonnement € 21,00 incl.
€ 5,00 korting wegens Ziggo klant, ik zou graag willen weten wat jullie hierin voor mij kunnen betekenen, ben al jaren klant bij jullie, en het prijsverschil scheelt toch iets.
Ik betaal maandelijks nu € 27,85 omdat ik een 2e simkaart heb (dat moet ook zo blijven) Maar zou nu moeten uitkomen op € 26,00 per maand. Dus hoor graag van jullie het aanbod om dit om te zetten.
Vraag 2:
Ik zou graag mijn abonnement willen verlengen met NexxT, maar zou i.p.v toestel een SimOnly abonnement willen, is dit mogelijk? Om evt. later een nieuwe toestel uit te zoeken, ik zie momenteel niet zulke interessante toestellen bij jullie.
Vraag 3:
Ik zou eventueel geïnteresseerd zijn in de toestellen:
* XIAOMI 12Pro (nog niet te vinden op jullie website, gaan jullie dit toestel t.z.t. aanbieden?
* OppO Find X5 Pro, het geval ik dit toestel kies met NexxTT indien de SimOnly niet mogelijk is wat moet ik dan voor mijn huidige abonnement nog afbetalen, en wat zullen de kosten zijn/worden?
Het huidige contract is tot februari 2023.
Het NexxTT abonnement in de nieuwe variant indien ik verplicht bent toestel te nemen wil ik € 5,00 per maand aan toestellening, rest van de toestel wordt betaald via 1e factuur.
Ik hoor graag van u de opties en antwoorden op mijn vragen.