Mijn Oma heeft per ongeluk een Vodafone abbonement verlengd.
ik heb meerdere malen geprobeerd om om
voor haar door de weeks in contact te komen met Vodafone, maar de wachttijden waren elke keer weer veel te lang. Ik had op zaterdag 19 december eindelijk voldoende tijd on in de wacht te blijven staan. Na 35 min in de wachttijd iemand gesproken te hebben werd mij verteld dat ik te laat was met annuleren. Maar dat hij een verzoek ging indienen dat het contract toch werd geannuleerd . Hij heeft mij telefonisch bevestigd dat het contract geannuleerd zal worden.
2 weken later nog niks gehoord en heb via de chat zwart of wit staan dat mijn contract geannuleerd zou worden. Nu heb ik vandaag, bijna een maand verder nog steeds niks gehoord over het stopzetten van mijn abbonement. Aangezien ik telefonisch en zwart op wit mijn annulering had staan via de chat, heb ik een nieuw abbonement afgesloten. Graag met spoed mijn contract stillzetten.