1
Vraag
2
Reageer en help mee
Saida1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Chat werkt niet, factuur betaling niet verwerkt.

Via de telefoon door gestuurd naar de chat omdat mijn factuur door jullie niet verwerkt is maar wel van mijn bank is afgehaald en ik het bewijs daarvan alleen via de chat zou kunnen laten zien..

Hoe kan ik nu met iemand in contact komen die mij helpt? 

2 Reacties 2
xJBx

Gedreven Raadgever
  • 160Posts
  • 10Oplossingen
  • 48Likes

Een Vodafone medewerker komt binnen kort langs om hier na te kijken.

Zorg in de tussen tijd even dat je persoonlijke informatie in je profielinstellingen staan, dan weet de Vodafone medewerker wie u bent en dan kunnen ze meteen kijken voor je. Je kunt dat HIER invullen.

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 27Posts
  • 5Oplossingen
  • 10Likes

@Saida1 wat goed dat je de Vodafone community hiervoor hebt gevonden, welkom 😊

Dit is natuurlijk geen chat en misschien ook wel een lastige plek om deze betalingskwestie te bespreken omdat er een bepaalde bewijzen mogelijk nodig zijn, gebruik dan de Vodafone & Ziggo app als je een bewijs/screenshot moet sturen. De Vodafone & Ziggo app vind je hier: Vodafone & Ziggo app | Download nu. Daar kun je altijd een berichtje sturen, de live chat op de contactpagina is niet altijd beschikbaar. 

Omdat ik je situatie net even bekeken heb gaat het erom dat de factuur van november 2024 nog open staat. Daarvan is de automatische betaling teruggedraaid/gestorneerd en zie je op je rekening dat het bedrag dat eraf is gehaald, maar moet dit later ook weer bijgeschreven zijn. Of het gek is of niet, kan er iets met je rekening aan de hand zijn? Het is opvallend dat dit met de laatste 3 afschrijvingen is gebeurd en dus nog geen enkele betaling via automatische incasso is blijven staan. Je hebt je betalingen in oktober via iDeal overgeschreven en was je toen ook helemaal bij. 

Wat kun je nu doen? Dat zijn een aantal punten. 

- De reden van storneren achterhalen bij je bank. 
- Zoeken naar de bijschrijving van hetzelfde bedrag
- Bewijs sturen van betaling wanneer je de overschrijving gedaan hebt (bijvoorbeeld van een ander rekeningnummer), gebruik dan de Vodafone & Ziggo app. 

Mijn advies, als je dat financieel gezien redt, is om de rekening direct te betalen, op die manier voorkom je namelijk extra kosten. Mocht deze betaling alsnog teruggevonden worden aan de hand van je bewijs, dan zorgen we ervoor dat dit OF verrekend wordt met nieuwe toekomstige facturen OF dat we het terugboeken op je rekening. 

Ik reken erop dat je met mijn advies goed aan de slag kan en heb je vragen? Stel ze gerust! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic