1
Vraag
2
Reacties
Femke Driessen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevriezen van abonnement

Hallo,

Ik heb in september contaxt gehad met iemand van de klantenservice van vodafone, aangezien ik 6 maanden aan het reizen ben en ik mijn telefoonabonnement wilde bevriezen. Dit zouden zij hebben geregistreerd en was goedgekeurd, een maand later was het geld toch afgeschreven, dus weer een bericht gestuurd en toen zouden ze het opnieuw bevriezen. Dit is niet gebeurd, want er wordt alsnog elke maand geld afgeschreven. Mijn abonnement zou vanaf oktober t/m februari worden bevroren, kunnen jullie dit alsnog doen en het afgeschreven geld terugsturen? Dankjewel alvast. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 103Posts
  • 13Oplossingen
  • 18Likes

Hey @Femke Driessen 
Zo te lezen gaat het niet helemaal goed rondom het bevriezen van het account, logisch dat je dit dan vermeld. We kijken graag met je mee.

Met de factuur van Oktober zijn er inderdaad nog kosten gevolgd. Ik zie dat deze vergoed zijn vanuit ons. Voor de overige facturen zie ik dat het bedrag in de maand op 0 staat. Het bevriezen van is verder gelukt.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Oh jee @Femke Driessen, dat is wel erg vervelend. Begrijpelijk dat je hier even aan de bel trekt om het terug te laten storten. Heb nog even geduld, iemand van Vodafone pakt je bericht op en zal hier antwoord op geven. Lees nog even onderstaande balk zodat een medewerker je sneller kan helpen.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 103Posts
  • 13Oplossingen
  • 18Likes

Hey @Femke Driessen 
Zo te lezen gaat het niet helemaal goed rondom het bevriezen van het account, logisch dat je dit dan vermeld. We kijken graag met je mee.

Met de factuur van Oktober zijn er inderdaad nog kosten gevolgd. Ik zie dat deze vergoed zijn vanuit ons. Voor de overige facturen zie ik dat het bedrag in de maand op 0 staat. Het bevriezen van is verder gelukt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic