1
Vraag
2
Reageer en help mee
Liesbeth54

Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Bevestiging verlenging abonnement niet ontvangen

Ik heb vandaag mijn contract verlengt en daar zou ik een mail van krijgen. Tot op heden geen mail gehad en dat is  niet echt netjes ook al gaat het 5 januari in heb nu wel een ander toestel.  Ook zou ik er een watch bij krijgen de actie loopt tot 20 oktober ook niks.

5 Reacties 5
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 11Oplossingen
  • 12Likes

Goedemorgen @Liesbeth54 

 

wat fijn dat je de weg naar dit platform weer hebt gevonden voor support.

 

Ik zie dat je voor jouw 06-nummer een verlenging hebt aangevraagd per 5 januari 2025. Dit is ook voor je in werking gezet.

De bestelling staat tot die datum 'on hold' en wordt per 5 januari verwerkt. 

Ik zie dat we gister op 14 oktober een besteloverzicht via de e-mail hebben toegestuurd. Jammer dat je die niet hebt ontvangen.

Via e-mail stuur ik hem nogmaals naar je toe deze heb je nodig voor de Samsung actie met de gratis watch.

 

Deelnemen: Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 20 december 2024: 

1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van • De naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy A55 of A35 hebt gekocht • De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen • Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EAN-code hierboven in de tabel.

 

2. Een screenshot van je IMEI-nummer op je toestel. Het IMEI-nummer wordt op het scherm van een toestel weergegeven als je *#06# intoetst via de Telefoon-app. Of ga naar Instellingen > Info telefoon > Details over je IMEI-, model- en serienummer worden vervolgens op het scherm weergegeven.

Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op www.samsung.com/nl/contact voor meer informatie. 
Door deelname aan de promotie verklaar je dat je akkoord gaat met de Algemene Actievoorwaarden en deze Bijzondere Actievoorwaarden van Samsung zoals vermeld op www.samsung.com/nl/promo

Liesbeth54
topicstarter
Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Sorry zie nu dat ik een oud emailadres nog had staan de l.ko***@home.nl is verwijderd vanwege mails waar je niet vrolijk van werd. Ik heb nu mijn nieuwe email in mijn instelling gezet van mijn account. Zou ik AUB nog 1 keer de mail mogen ontvangen sorry voor al het ongemakk. Dan kan ik alles ook in orde maken voor de promo.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 56Posts
  • 11Oplossingen
  • 12Likes

Helaas kan ik dat niet realiseren @Liesbeth54 

Probeer het dan eens via mijn collega's van Status order door te bellen naar 0800-0560 🙂

Liesbeth54
topicstarter
Stamgast
  • 40Posts
  • 1Oplossingen
  • 11Likes

Oké dat zal ik dan even gaan doen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12218Posts
  • 3554Oplossingen
  • 3186Likes

Wat leuk om te lezen dat je je contract hebt laten verlengen. Zo te zien had je een nieuw toestel nodig? Bevalt deze je? Die Watch komt ook wel goed als je alles correct binnen hebt. Nou, dan wens ik je weer veel plezier met je nieuwe contract en toestel 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic