Goedemorgen @Ellen1968
Goed dat je aan de bel trekt om deze situatie op te helderen.
Ik moet eerlijk zeggen, dat ik er in ben gedoken, en zelf ook met vragen zit.
Ik zie dat er op 20 mei 2023 contact is opgenomen om het abonnement te verlengen + het bestellen van een nieuw toestel. Deze bestelling is destijds geannuleerd door een fout in de order. Mijn collega heeft toen geprobeerd contact op te nemen, maar kreeg je helaas niet te pakken.
Het annuleren van de order zorgt er alleen niet voor dat het abonnement dan direct wordt stopgezet. Dan wordt het abonnement stilzwijgend verlengd met de huidige voorwaarden.
Als dit anders zou zijn, had je van ons ook communicatie ontvangen ter bevestiging, dat is dus niet het geval.
Dit betekent simpelweg dat er geen aanleiding is geweest tot opzegging, en dit ook niet is vastgelegd. Nu is het eerste moment van opzeggen geweest op 27 november, en geldt er vanaf die datum 1 maand opzegtermijn. Dit is dan ook terecht en door een eerdere collega al aan je bevestigd.
Ik ga er vanuit dat ik je hiermee voldoende op de hoogte heb gesteld.