1
Vraag
2
Reacties
Greymonk

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement binnen contract verhogen lukt niet in My Vodafone

Zojuist geprobeerd mijn abonnement te wijzigen van Start XL naar Red Unlimited voor €25,- per maand.

Ik heb Ziggo, dus activeer die optie.

Ik maak mijn keuze, en krijg de mededeling: 

We konden de informatie over jouw gekozen abonnement niet ophalen.

Probeer opnieuw.

Inmiddels ook via de app geprobeerd, maar hetzelfde antwoord.

Is dit bekend?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Greymonk, goedemorgen!

Wat balen dat het niet lukt om je abonnement online te wijzigen. Ik kan dit bij jouw gegevens inderdaad reproduceren, maar heb verder geen andere meldingen gezien. Op dit moment heb je bij ons nog een jaarcontract, maar binnen het jaarcontract kun je je abonnement dan wel verhogen/verlagen zoals hier beschreven. In jouw geval is het dan een verhoging waardoor de wijziging geen eenmalige kosten met zich meebrengt. De einddatum van het contract blijft dan ongewijzigd.

Helaas kan ik deze aanpassing niet voor je in orde maken via de Community. Je kunt het beste hiervoor even bellen met 0800-22 66 789. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3635Posts
  • 1110Oplossingen
  • 1190Likes

Hi @Greymonk, goedemorgen!

Wat balen dat het niet lukt om je abonnement online te wijzigen. Ik kan dit bij jouw gegevens inderdaad reproduceren, maar heb verder geen andere meldingen gezien. Op dit moment heb je bij ons nog een jaarcontract, maar binnen het jaarcontract kun je je abonnement dan wel verhogen/verlagen zoals hier beschreven. In jouw geval is het dan een verhoging waardoor de wijziging geen eenmalige kosten met zich meebrengt. De einddatum van het contract blijft dan ongewijzigd.

Helaas kan ik deze aanpassing niet voor je in orde maken via de Community. Je kunt het beste hiervoor even bellen met 0800-22 66 789. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic