1
Vraag
2
Reacties
Janneke#62

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement afsluiten

Ik heb een vraag: is er iemand die ook telefonisch een abonnement afgesloten heeft en een korting kreeg op het toestel?

En bij de Vodafone winkel niet?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Janneke362,
Welkom op de Community van Vodafone.Ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt. De kortingen die op onze website staan gelden natuurlijk ook voor de winkel en als je belt met mijn collega's.  Iedere afdeling heeft haar eigen aanbiedingen en mogelijkheden hierin. Denk hierbij aan een extra korting op het abonnement (indien mogelijk), een korting op het toestel (indien mogelijk) of eventueel een andere actie. Hierdoor kan het zijn dat je bijvoorbeeld in de winkel een andere aanbieding krijgt dan aan de telefoon, via onze website, via My Vodafone of een van de andere kanalen. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Janneke#62 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarom stel je deze vraag? Het is denk ik belangrijker wat je zelf ervaren hebt dan wat andere mensen hebben gekregen. Wat is de reden van deze vraag en is er misschien iets wat Vodafone voor je kan doen ipv mensen die daarop ook geen antwoord op kunnen geven. Denk dat Vodafone daar beter iets in kan melden, toch? Vanwaar deze vraag?

Janneke#62
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik stel deze vraag omdat ik het een vreemde zaak vindt. Vodafone zegt dat Vodafone telefonisch wel korting mag geven en een Vodafone winkel niet. Daarom wilde ik graag weten of meer.klanten hier mee te maken hebben gehad. Want ik vindt dit niet terecht.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Kijk, als er een korting op een abonnement is, dan geven ze deze natuurlijk ook in de winkel. Als je ook Ziggo hebt en je neemt een abonnement in een winkel dan krijg je ook de combi korting van VodafoneZiggo. En als er een toestel aanbieding is, dan zal deze ook gewoon in een winkel geldig zijn. Ik weet wel van een korting af, die alleen online te verkrijgen is, maar die is alleen voor Familie en Vrienden van Vodafone medewerkers. Soms geven ze die ook uit aan klanten, dan is die korting alleen online te verkrijgen, niet in de winkel. Dat klopt wel 🙂 

Janneke#62
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb al heel lang Vodafone en ziggo.

Ik heb een 2e abbonnement afgesloten zodat mijn kleindochter ook een telefoon kon krijgen.

Maar in de winkel doen ze niet mee aan een toestelkorting alleen telefonisch.  Dit vind ik raar.

Ik heb verder nooit problemen. Maar dit klopt gewoon niet. 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Beetje vreemd, dat kan ik alleen maar zeggen. Het lijkt me niet de juiste gang van zaken maar goed, als Vodafone dit doet, is het hun goed recht. Maar nogmaals, ik zou daar zelf niet voor zijn en volgens mij gelden alle kortingen van Vodafone op de website en ook gewoon in de winkel. Behalve kortingen die geboden worden op andere websites, dus niet die van Vodafone! 

Maar laten we het vragen aan iemand van Vodafone, die kan je daar vast meer over vertellen. @Louis kan jij misschien opheldering geven?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Janneke362,
Welkom op de Community van Vodafone.Ik kan me voorstellen dat dit voor verwarring zorgt. De kortingen die op onze website staan gelden natuurlijk ook voor de winkel en als je belt met mijn collega's.  Iedere afdeling heeft haar eigen aanbiedingen en mogelijkheden hierin. Denk hierbij aan een extra korting op het abonnement (indien mogelijk), een korting op het toestel (indien mogelijk) of eventueel een andere actie. Hierdoor kan het zijn dat je bijvoorbeeld in de winkel een andere aanbieding krijgt dan aan de telefoon, via onze website, via My Vodafone of een van de andere kanalen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic