1
Vraag
2
Reacties
teunmarien

Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement onterecht stopgezet

RADELOOS! Compleet abbonement ten onrechte stopgezet!

Was vanmiddag in de winkel om toch mijn abbonement te verlengen met vodafone next (vraag mij niet waarom na de waardeloze service die ik steeds krijg van vodafone).
 
Dit nadat ik al hopeloos veel problemen heb gehad met mijn verzekering bij VODAFONE. Het standaardrideltje eerst gehad.
 
Ooh ik kijk wel even of u niet toch verzekerd bent op uw toestel (zie mijn vorige klacht).
Ja uw bent zeker verzekerd, het goede imei-nummer staat erbij! Ga weg man, krijg je dat weer.
 
 
Alsnog wilde ik een nieuw abbonement aanvragen via vodafone next. (Die wil is nu wel weer voorbij, maak je geen zorgen)
 
Ik vraag tot 3x toe of ik 11 euro korting van mijn vorige abbo kan meenemen.
Ja zeker, wordt er tot 3x toe gezegd. Het kost u wel 250 euro resterende kosten van u oude telefoon.
Dus ik zeg, oke prima, dit wil ik wel betalen, maar alleen als ik deze korting mee kan nemen naar een eventueel nieuw abbonement.
 
De medewerker belt (ik dacht om te vragen of dit mogelijk was).
Tot op dit punt heb ik nog geen prijs van het nieuwe abbonement gezien en is dit ook nog niet besproken.
Ook heb ik in mijn ogen geen akkoord gegeven voor iets, of een handtekening gezet onder iets.
 
hierna gaan we naar de prijs kijken van het nieuwe abbonement, in mijn ogen nog steeds geheel vrijblijvend.
 
blijkt ipv 11 euro korting 4 euro korting te zijn omdat ik al vodafone klant ben. ?????? Beetje raar. Die had ik er sowieso al bij gerekend omdat ik vodafone klant ben.
Dus ik had het over 15 euro korting, In plaats van 4.
ik zeg ook duidelijk 11 euro korting tot 3x toe, heb het zelfs aangewezen op mijn factuur.
Dus ik zeg; laat dan maar zitten, heb op dat moment ook nog nergens getekend of zoiets dergelijks.
 
De medewerker belt opnieuw en zegt doodleuk: kan niet meer 🤣!!
 
u zult de 250 euro voor uw toestel in één keer moeten betalen...... op zich is dit op zichzelf al waardeloos natuurlijk.
 
Maar goed, uiteindelijk zou ik dit toch moeten betalen zegt de medewerker (al zou dit verspreid zijn over alle maanden, nu in één keer). Ze zouden het de maand erna afschrijven 😂.
 
Ik kom thuis savonds en ik zie in de app dat mijn complete abbonement nog 2 uur loopt🤣🤣🤣.
Ik ga ervan uit dat ik deze niet ook nog hoef te betalen en dat dit een soort slechte grap is.
En dat dit Z.S.M rechtgezet wordt! 
Als dit wordt afgeschreven ga ik per direct terugboeken namelijk.
 
Alles bij elkaar weer een waardeloze ervaring zoals ik nu ondertussen wel gewend ben van vodafone.
 
IK WORDT ECHT RADELOOS VAN JULLIE!
GRAAG Z.S.M EEN OPLOSSING, MORGEN KAN IK WAARSCHIJNLIJK NIET MEER BELLEN OF INTERNETTEN! ONDERTUSSEN BETAAL IK ME HELEMAAL SCHEEL AAN JULLIE!!!! ZIE OOK MIJN VORIGE BERICHT, WACHT NOG STEEDS OP ANTWOORD?!
 
Ik zou echt HEEL goed nadenken voor je bij vodafone een abbonement afsluit.
 
Ben serieus aan het kijken of ik vervolgstappen kan nemen tegen jullie.
Zo ga je gewoon niet met je klanten om! Zie ook mijn vorig bericht aub.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
teunmarien
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is al opgelost, hoor van de klantenservice dat ik geen abbonement meer heb. Gewoon kan blijven bellen etc. (Abbonement loopt wel door) En dat ik ook niks meer hoef te betalen voor de resterende maanden omdat hij is afgemeld via vodafone next. Heb geen nieuw contract afgesloten dus ben eindelijk van vodafone af lijkt het. Ga vanmiddag direct bij een ander een abbonement aansluiten. Alleen heb vrij weinig vertrouwen in de klantenservice, dus ben benieuwd.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Ik weet niet wat er is gebeurd. Vandaag zal @Vincent of @Rikst, van Vodafone, even met je mee kijken. Het is op het moment een beetje de Wet van Murphy maar ik denk dat het allemaal wel weer goed komt. Heb nog even een geduld aub. 

teunmarien
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Het is al opgelost, hoor van de klantenservice dat ik geen abbonement meer heb. Gewoon kan blijven bellen etc. (Abbonement loopt wel door) En dat ik ook niks meer hoef te betalen voor de resterende maanden omdat hij is afgemeld via vodafone next. Heb geen nieuw contract afgesloten dus ben eindelijk van vodafone af lijkt het. Ga vanmiddag direct bij een ander een abbonement aansluiten. Alleen heb vrij weinig vertrouwen in de klantenservice, dus ben benieuwd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic