1
Vraag
2
Reacties
MiekeSluijter

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen incassodatum

Graag willen wij onze incassodatum aanpassen naar 24e van de maand. 
met vriendelijke groet 

Mieke Sluijter

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 116Posts
  • 27Oplossingen
  • 23Likes

Hey @MiekeSluijter natuurlijk laten we het weten als het is aangepast 😄
Sterker nog, het is al geregeld! We hebben de incassodatum verplaatst naar de 24e van de maand.

Zoals @Energieboy al aangaf, moet je ermee rekening houden dat de eerste één tot twee facturen dit nog niet aanhoudt, omdat het nu nog volgens het oude patroon ingeschakeld is. Daarna zal het verder volgens de wensen verlopen met het incasseren 🙂 

Bekijk in context

MiekeSluijter
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Super! Hartelijk dank 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12504Posts
  • 3604Oplossingen
  • 3281Likes

Hoi @MiekeSluijter 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. 

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

MiekeSluijter
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Laten jullie weten als het aangepast is? Alvast bedankt! 
Groet Mieke 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 116Posts
  • 27Oplossingen
  • 23Likes

Hey @MiekeSluijter natuurlijk laten we het weten als het is aangepast 😄
Sterker nog, het is al geregeld! We hebben de incassodatum verplaatst naar de 24e van de maand.

Zoals @Energieboy al aangaf, moet je ermee rekening houden dat de eerste één tot twee facturen dit nog niet aanhoudt, omdat het nu nog volgens het oude patroon ingeschakeld is. Daarna zal het verder volgens de wensen verlopen met het incasseren 🙂 

MiekeSluijter
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Super! Hartelijk dank 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic