Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb vanaf begin contract 11-7 aangegeven zeer slecht bereik te
hebben, daar is vorige week een case van gemaakt, maar zijn nu bijna een
week verder, ik kan de chat niet openen ( staat bij in gespre...
Ik heb 4 nieuwe abonnementen afgesloten per 11-7. Nu blijkt bij
ingebruikname dat ik thuis heel slecht bereik heb en maar 4 mb internet
snelheid. Dit heb ik direct gemeld Op 11-7 en aangegeven dat ik ...
Nu staat er op de site, binnen 30 dagen kan je van je abonnement af met
slecht bereik. Dus als ik nog zo lang moet wachten heb ik daar weer geen
recht meer op. En nog eens zo lang wachten met nagenoeg...
Goede middag, bij de ingebruikname van de simkaart 11-7. Heb ik gelijk
telefonisch contact opgenomen, en al aangegeven dat ik er vanaf wil. Ivm
slecht bereik. Nu kan ik dat blijkbaar dus niet telefoni...