Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik ben nu vanaf juni met de klantenservice bezig. Via de diverse kanalen
die Vodafone aanbied. Laatste is via messenger. Nog steeds geen antwoord
cq oplossing. Vodafone is sterk in kastje naar de muur...
Via deze mai omdat vodafone bijna niet te bereiken is. Betreft
06-15228837 Dit abonnement is retour gestuurd en ontvangen door Postbus
47 Bleiswijk op 6 juni om 18.00 track&trace code 3SKABA494109567 ...
Ja leuk verhaal, maar via welk kanaal krijg ik wel antwoord dan. Dit is
weer een kastje naar de muur tactiek. Een oplossing wordt niet gegeven.
Wellicht kan je hier wat mee. Incident immers: 230626-00...
De reden dat ik via de diverse kanalen aandacht zoek, is dat er geen
enkel antwoord van Vodafone, zelfs niet via mijn telefoonnummer die ik
al diverse keren hebt doorgegeven krijgHierbij de verificati...