RvB

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klantenservice

Ik ben nu vanaf juni met de klantenservice bezig.  Via de diverse kanalen die Vodafone aanbied. Laatste is via messenger. Nog steeds geen antwoord cq oplossing. Vodafone is sterk in kastje naar de muur tactiek en niet adequaat reageren. Dus net zolang wachten tot de client het opgeeft.  Zelf een klacht nemen ze niet in behandeling. Telefoonisch niet e bereiken.

Wat een waardeloze klantenservice, heb al drie keer een enquête ingevuld, telefoonnummer doorgeven, maar geen enkele reactie.

 

 

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @RvB 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is uiteraard niet wat Vodafone wil uitstralen vanuit de klantenservice. Best jammer dat je zo'n vervelende ervaring hebt en dat je het gevoel hebt dat ze het kastje naar de muur techniek uitproberen. Het vervelende is dat Vodafone medewerkers van de community wel dingen voor je kunnen opzoeken, nakijken en kleine dingen kan aanpassen, maar grote dingen kunnen ze niet oppakken. Deze kunnen ze dan ook alleen maar doorsturen naar de juiste afdeling en vragen of ze je willen helpen. Mijn ervaring is alleen wel dat je niet op alle Vodafone kanalen je verhaal moet doen, dan gaat iedereen er achteraan en niemand weet dan meer wie wat doet. 

Het lijkt me dan ook het beste dat je je persoonlijke informatie invult zodat iemand van Vodafone hier met me mee kan kijken wat er nu aan de hand is en of er nu nog dingen lopen waar antwoord op komt. Die kan hij/zij dan aan je terug koppelen en dan denk ik dat je wel al een heel eind komt. 

Wacht daarom hier aub nog even af en mocht je ondertussen al iets hebben vernomen van de klantenservice, laat het hier dan ook even weten, dan hoeven ze hier niet meer verder te kijken. Het gaat vast en zeker goed komen. Oh ja, nog even een kleine opmerking: als het om een zakelijk abonnement gaat dat kunnen de mensen van Vodafone hier niets voor je doen. Dat is een ander systeem en daar hebben deze mensen geen toegang tot. Als het zakelijk is, neem dan toch aub contact op met de zakelijke klantenservice of dien een klacht in via het klachtenformulier en dan moeten die mensen je helpen. 

RvB
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De reden dat ik via de diverse kanalen aandacht zoek, is dat er geen enkel antwoord van Vodafone, zelfs niet via mijn telefoonnummer die ik al diverse keren hebt doorgegeven krijg

Hierbij de verificatie code via messenger 52562.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 99Posts
  • 32Oplossingen
  • 38Likes

Hi @RvB, welkom op de Community!

Allemachtig, dat je vanaf juni al bezig bent belooft weinig goeds. Super frustrerend dat je nog altijd wacht op een oplossing. 

Helaas heb ik geen toegang tot je gesprekken via Messenger. Wel wil ik adviseren om het bij 1 servicekanaal te houden. Straks lopen er zaken door mekaar en zijn we het overzicht kwijt, voor zover er nu nog overzicht is, natuurlijk.

Mocht je het verder via dit kanaal willen doorzetten, dan vernemen we graag wat er precies loos is en wat we voor je kunnen betekenen. 

RvB
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja leuk verhaal, maar via welk kanaal krijg ik wel antwoord dan. Dit is weer een kastje naar de muur tactiek. Een oplossing wordt niet gegeven. Wellicht kan je hier wat mee. Incident immers: 230626-0000644 en 230715-000056.

RvB
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via deze mai omdat vodafone bijna niet te bereiken is.
 
 
Betreft 06-15228837
 
Dit abonnement is retour gestuurd en ontvangen door Postbus 47 Bleiswijk op 6 juni om 18.00 track&trace code 3SKABA494109567 en dit abonnement is nooit geactiveerd.
Ik heb van vodafone geen ontvangstbevestiging gehad.
S.v.p. dit abonnement  annuleren en factuur corrigeren.
 
Ik ontvang hiervan een bevestiging.
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @RvB,

ik snap dat je graag duidelijkheid wilt want dit duurt allemaal enorm lang. En als je dan nergens naar een oplossing geholpen wordt krijg je natuurlijk een kastje - muur gevoel. Toch moet ik wel bekennen dat we dit niet vanaf hier kunnen oplossen, sorry. Ik wil je vragen te bellen met mijn collega's van de status order desk, zij kunnen de juiste stappen zetten om dit netjes op te lossen. Ze zijn te bereiken op telefoonnummer 0800-0560.

RvB
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tja nummer al een keer gebeld,  na halfuur in de wacht verbinding verbroken.

Geweldig hoor

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic