Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik had hier een topic lopen over het feit dat Vodafone nu al n half jaar
niet reageert op mijn klacht over foutief doorgevoerde
inflatiecorrectie. Ik wilde jullie even op de hoogte brengen van het
fei...
Ik heb een klacht over het verkeerd toepassen van de inflatiecorrectie
afgelopen oktober. Die klacht heb ik ik nu al vier keer gestuurd; naar
jullie kantoor in Limburg maar ook naar het antwoordnummer...
Kreeg vandaag een e-mail van Inge van de klantenservice, 1.5 maand nadat
ik mijn klacht via internet had ingelegd.Ze vroeg me één van mijn
brieven vanaf september nogmaals als antwoord op haar e-mail ...
Dank voor je advies Cecilia.ik snap dat een moderator van de community
m’n klacht niet kan afhandelen maar dat verwacht ik ook niet. Ik
verwacht trouwens ook niet meer dat Vodafone dat doet.ik wil sle...
Inflatiecorrectie mag (ook volgens Vodafone’s eigen regels) alleen bij
abbo’s ouder dan 3 maanden worden toegepast. En die regel schenden ze in
mijn geval.Maar mijn belangrijkste klacht is inmiddels d...