PFEW

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Klachtafhandeling

Ik heb een klacht over het verkeerd toepassen van de inflatiecorrectie afgelopen oktober. Die klacht heb ik ik nu al vier keer gestuurd; naar jullie kantoor in Limburg maar ook naar het antwoordnummer.

Steeds krijg ik te horen dat mijn brief ontvangen is en dat ik binnenkort antwoord krijg maar dit speelt dus nu al 5 maanden en jullie reageren gewoon niet.

Als je eenmaal je contractje getekend hebt kan je verder barsten bij Vodafone, jullie weten toch wel dat bijna niemand tot het uiterste gaat om z'n recht te krijgen.

8 Reacties 8
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @PFEW, welkom hier!

Wat jammer om te lezen dat je tot op heden nog inhoudelijke reactie hebt gekregen op jouw klacht die je per brief hebt verstuurd. Helaas is dit een situatie die ik niet voor je kan oplossen via de Community, maar waarvoor je inderdaad bij onze klachtenafdeling moet zijn. Ik zie dat er door een collega inmiddels een case (casenummer: 11611592) is aangemaakt en daar is verzocht om de bijlagen toe te voegen van jouw brieven. Voor de zekerheid wil ik je aanraden om jouw klacht ook in te dienen middels ons rechtstreekse klachtenformulier. Die vind je op deze pagina. Kies hierbij voor ''een klacht''. Zo komt alle informatie rechtstreeks bij onze klachtenafdeling terecht. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Een gekke vraag misschien. Maar kan je ook uitleggen wat er dan verkeerd is toegepast bij de inflatiecorrectie van afgelopen oktober. Mocht het nu zo zijn dat jij hierin gelijk krijgt, dan is het misschien voor andere klanten ook iets om op te letten. Ben daar namelijk wel benieuwd naar en zoals ik schrijf, andere klanten vast ook wel. Wil je dat hier nog uitleggen en als je antwoord hebt van Vodafone met ons allemaal delen? Alvast bedankt!

PFEW
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Inflatiecorrectie mag (ook volgens Vodafone’s eigen regels) alleen bij abbo’s ouder dan 3 maanden worden toegepast. En die regel schenden ze in mijn geval.

Maar mijn belangrijkste klacht is inmiddels dat ze je als vuilnis behandelen.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

@Cecilia kan jij hier misschien antwoord op geven?
Is dit ook zo volgens de regels van Vodafone? Als PFEW gelijk heeft, kan jij misschien een extra melding maken in de case?

PFEW
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank voor je advies Cecilia.

ik snap dat een moderator van de community m’n klacht niet kan afhandelen maar dat verwacht ik ook niet. Ik verwacht trouwens ook niet meer dat Vodafone dat doet.

ik wil slechts deze ervaring delen.

Overigens was invullen van het klachtenformulier een van de eerste dingen die ik heb gedaan.

PFEW
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Kreeg vandaag een e-mail van Inge van de klantenservice, 1.5 maand nadat ik mijn klacht via internet had ingelegd.

Ze vroeg me één van mijn brieven vanaf september nogmaals als antwoord op haar e-mail te sturen. Wat ik gedaan heb.

Prompt komt er een auto-reply dat e-mails naar dat adres niet gelezen worden.

Niet alleen heeft Vodafone haar service niet op orde, ik trap er ook iedere keer vrolijk weer in, ik ben nog erger dan een ezel, hahaha!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Oh sorry @PFEW, ik moest ook even lachen om je eind stukje. Dit is natuurlijk wel heel vreemd van Vodafone. Vragen om iets op te sturen en dan krijg je een No-Replay mailtje. Staat er niet in hoe je dan kan reageren? Ik kan alleen maar bedenken ik dan weer dat klantenformulier in te vullen met informatie uit je brief of zo, met case nummer. Het is, zoals je zelf ook zegt, wel een vreemde zaak van communiceren. Misschien kan @Cecilia dit ook melden aan de klantenservice, dat dit zo niet werkt. 

Je bent geen ezel hoor 🤫 😉

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

@PFEW Dat zet zo natuurlijk geen zoden aan de dijk als het een no-reply e-mail adres betreft. Ik heb een notitie in de case achter gelaten en ook kort aangegeven waarom je deze brief hebt geschreven m.b.t. de inflatiecorrectie.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic