Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Als ik mijn eigen ervaring met Vodafone in zo'n geval zie, dan twijfel
ik ernstig aan de welwillendheid... Maar één zaak is niet bepalend...Het
opt-in-principe zou inderdaad een eerste stap kunnen zij...
Dit soort praktijken is niet conform de gedragsregels voor
abonnementsdiensten zoals opgenomen in hoofdstuk IV van de Gedragscode
voor Betaalde SMS- en Mobiel Internet Diensten, waaraan Vodafone zich
...
Energieboy wrote:Zie jammer genoeg teveel mensen op de community met dit
soort problemen en dan de klantenservice die elke keer weer mensen te
woord moet staan en ze dan mensen uit coulance geld terug...
Bij mij ook gebeurd, terwijl ik nergens op geklikt heb.Stap 1: Afmelden
via www.payinfo.nlStap 2: Contact opnemen met Vodafone en hopen dat je
je geld terug krijgt.Mijn eigen ervaring is dat Vodafone ...
Hier hetzelfde geval.Ik heb nergens op geklikt, maar er wordt wel een
bedrag in rekening gebracht.Vodafone is niet hulpvaardig en werkt
blijkbaar actief mee aan dit soort oplichterij.