Energieboy wrote:
Zie jammer genoeg teveel mensen op de community met dit soort problemen en dan de klantenservice die elke keer weer mensen te woord moet staan en ze dan mensen uit coulance geld terug betalen. Kost ook allemaal tijd en geld dus wat je zegt, ben ik ook voor.
PredRob wrote:Zou je niet eens beter op je vrouw letten dat zij 17 abo afsluit is haar schuld.
- @Jonathan dek
- Ontdekker
Wat kan Vodafone hier aan doen en als ze bij mijn een BMW voor me deur zetten met sleutels erin gaan we lekker scheuren met die hap.
Gr.
Energieboy wrote:PredRob wrote:Hoi PredRobZou je niet eens beter op je vrouw letten dat zij 17 abo afsluit is haar schuld.
- @Jonathan dek
- Ontdekker
Wat kan Vodafone hier aan doen en als ze bij mijn een BMW voor me deur zetten met sleutels erin gaan we lekker scheuren met die hap.
Gr.
Zo kan je niet oordelen over mensen!
Als je de community van Vodafone doorleest zie je dat meer mensen last hebben van ongewenste abonnementen en dit is wel een zeer uitzonderlijk geval, 17 abonnementen. Natuurlijk kan er iets mis zijn gegaan bij de klant op de telefoon maar het kan ook zijn dat ze hier verder niets van weet en het zomaar is gebeurd.
Daarom is het aan Vodafone om dit te bekijken en samen met de TS op te lossen en zeker niet aan jou om zo te oordelen. Je mag best een mening hebben maar om dit zo te melden, het is niet echt netjes!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.