Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Beste Vodafone, Ik heb geen flauw idee wie mijn klachten behandeld maar
Cases sluiten, wanneer er nog een reactie / vraag staat kan gewoon niet.
Ik ben jaren lang klant bij jullie geweest, maar zit er...
Vandaag maar weer eens contact opgenomen met Vodafone. In het begin weer
hetzelfde nieuwtje dat ik beter had moeten opletten op mijn rekeningen
dat het hier bij werd genoteerd. Wat op heden nog steeds...
Grootte tip wat mij uiteindelijk geholpen heeft; Bel 1201 of als je geen
Vodafone abbonoment hebt met het regulieren nummer en kiest de voldende
stappen in het keuze menu: Eerst een 3 dan een 1 - Je w...
Zo ver ik weet kan/moet je zelf je simkaart activeren. Dit kan door
eventueel de simkaart met de telefoon op te starten of via deze link:
https://www.vodafone.nl/support/toestel-en-simkaart/simkaart.s...
Vandaag voor het eerst terug gebeld door de klantenservice na dat ik
overal waar kan klachten heb ingediend. Ook sinds vorige week weer eens
een vriendelijke medewerker aan de telefoon gehad die mij h...
Weer klantenservice gebeld. Allereerst een man aan de telefoon gehad die
zou wat dingen gaan uitzoeken en zag dat er geen actieve of ooit actieve
garantie te zien was op mijn facturen. Zou in overleg ...