Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
telefonisch werd ik zo vaak in de wacht gezet na minstens 7 tot 10 keer
doorgeschakeld te zijn en de laatste dagen was de laatste doorschakeling
naar een afdeling die net gesloten was om 20.00 uur na ...
Op dinsdag was gesteld door de klantenservice dat deze vandaag om 8.45
uur contact op zouden nemen. Dat is niet gebeurd! Ik heb vandaag tijdens
een overleg een telefoontje (10.26 uur) gehaden een voic...
Beste Marc, Ik begrijp dat je de regels wilt volgen. Helaas worden de
regels van Vodafone zijde niet zo goed gevolgd. Na inmiddels sinds
gisteren 2,5 uur telefoneren, meer dan 28 keer doorgeschakeld, ...
Op 28 september 2017 ben ik met een overeenkomst aangegaan voor 7
zakelijke abonnementen. De overgang bleek onmogelijk geregeld te worden
binnen uw organisatie. Alle 7 overgangen zijn fout gegaan en z...
Ik herken de vorige klacht. die van mij is als volgt:Op 28 september
2017 ben ik met een overeenkomst aangegaan voor 7 zakelijke
abonnementen. De overgang bleek onmogelijk geregeld te worden binnen uw...