MTE
Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds april 2018
mei 2018

Community badges

Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Nieuwe klant, geen warm welkom Onopgelost

telefonisch werd ik zo vaak in de wacht gezet na minstens 7 tot 10 keer doorgeschakeld te zijn en de laatste dagen was de laatste doorschakeling naar een afdeling die net gesloten was om 20.00 uur na ...

Re: Nieuwe klant, geen warm welkom Onopgelost

Op dinsdag was gesteld door de klantenservice dat deze vandaag om 8.45 uur contact op zouden nemen. Dat is niet gebeurd! Ik heb vandaag tijdens een overleg een telefoontje (10.26 uur) gehaden een voic...

Re: Nieuwe klant, geen warm welkom Onopgelost

Beste Marc, Ik begrijp dat je de regels wilt volgen. Helaas worden de regels van Vodafone zijde niet zo goed gevolgd. Na inmiddels sinds gisteren 2,5 uur telefoneren, meer dan 28 keer doorgeschakeld, ...

Re: Nieuwe klant, geen warm welkom Onopgelost

Op 28 september 2017 ben ik met een overeenkomst aangegaan voor 7 zakelijke abonnementen. De overgang bleek onmogelijk geregeld te worden binnen uw organisatie. Alle 7 overgangen zijn fout gegaan en z...

Re: Aansluiten Vodafone zakelijk abonnement DRAMA Onopgelost

Ik herken de vorige klacht. die van mij is als volgt:Op 28 september 2017 ben ik met een overeenkomst aangegaan voor 7 zakelijke abonnementen. De overgang bleek onmogelijk geregeld te worden binnen uw...

Activiteiten Feed