Ik herken de vorige klacht. die van mij is als volgt:
Op 28 september 2017 ben ik met een overeenkomst aangegaan voor 7 zakelijke abonnementen. De overgang bleek onmogelijk geregeld te worden binnen uw organisatie. Alle 7 overgangen zijn fout gegaan en zijn er zaken niet goed in het dossier gekomen ondanks alle bevestigingen. Ik heb iedere twee weken of vaker moeten bellen wat de status was en waarom er niets gebeurd was. 19 maart 2018 hebben we de laatste correctie doorgevoerd en omdat ik toen ben voor de eerste keer fatsoenlijk behandeld en heb ik besloten het laatste zakelijke abonnement over te sluiten. Gisteren is deze door de vorige provider conform bevestiging afgesloten, maar we hebben geen sim van vodafone ontvangen en zijn naar de winkel gegaan. Daar kregen we te horen dat het meer dan 48 uur ging duren, maar dat ik de klantenservice moest bellen om deze sneller te activeren. Dat werd ook beloofd maar na een uur geen ontvangst, dus ruim voor 20.00 uur gebeld en in de wacht gehouden en op het laatste moment door deze afdeling door verbonden met een afdeling die afgesloten was. Vanochtend heb ik weer contact opgenomen om het weer een keer te proberen. Je wordt weer van het kasje naar de muur gestuurd en geen aansluiting. Om 13.30 en 19.00 uur weer geprobeerd, maar wederom geen oplossing en uw medewerkers worden onbeschoft en lijken er plezier in te hebben een klant te pesten. Gisteren heb ik via linkedin een mail gestuurd naar heer Hoencamp, maar nog geen reactie gehad. Mijn vrouw heeft nu 2 dagen geen telefoon. Ik heb in de afgelopen 7 maanden meer dan 50 uur gespendeerd aan de overgang naar jullie. Ik zou graag zien dat Vodafone het laatste nummer aansluiten en mijn kosten vergoed welke ontstaan zijn door gederfde inkomsten.
Ik zou het waarderen als u hierop actie onderneemt en mij op de hoogte houd van de vorderingen.
Het is binnen de Vodafone organisatie iemand te vinden bereid is een oplossing te bieden ipv naar iedereen door te verbinden