Stijneirir
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lid sinds januari 2021
januari 2021

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: voorwaarden opzegging bij niet functioneren product Onopgelost

Beste Steven,Even voor mijn begrip. In de contract voorwaarden van mijn overeenkomst staat:"Na verbuik van je reguliere of eventuele extra data bundel(s)kun je beperkt gebruik maken van mobiel interne...

Re: voorwaarden opzegging bij niet functioneren product Onopgelost

Direct Ctrl C ctrl V vanuit de vodafone voorwaarden: Na verbuik van je reguliere of eventuele extra data bundel(s)kun je beperkt gebruik maken van mobiel internet. Er geldteen maximale snelheid 64 Kbp...

Re: voorwaarden opzegging bij niet functioneren product Onopgelost

@Louis Helaas kan ik dat niet want ik heb nog steeds geen reactie op de case. De telefonische helpdesk heeft al meermaals aangegeven "in bhandeling" maar tot op heden geen correspondentie ontvangen en...

Re: voorwaarden opzegging bij niet functioneren product Onopgelost

@Cecilia @Louis Beste Vodafone, Ondertussen zijn we een maand verder en wacht ik nog steeds op reactie/afhandeling. Hebben jullie al een update? dit begint een beetje vreemd te worden aangezien ik ond...

Re: voorwaarden opzegging bij niet functioneren product Onopgelost

@Steven Vodafone @Cecilia Vodafone Beste Vodafone, Ondertussen It ik voor de 7e keer deze maand zonder internet en mijn helpdesk case is al 20 dagen "in behandeling" zonder antwoord. Zijn er nog optie...

Activiteiten Feed