Stijneirir
Meedenker
  • 14Reacties
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Internet na verbruikte dagbundel 0.2kbps (beloofd/contract = 64kbps)

Beste Vodafone,

Nadat de dagbundel verbruikt is valt de internet snelheid volgens het contract terug op 64kbps. In de praktijk is dit echter vaan minder dan 1kbps. (bij zowel mij als bij twee collega's) 

Is hier een oplossing voor? 

Groet

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10264Reacties
  • 1459Oplossingen
  • 1728Likes

Hoi @Stijneirir

Zodra de bundel op is, wordt de de data bij het Red Unlimited automatisch vertraagd. Op dat moment moet er een nieuwe bundel aangesloten worden. 
Ik wil je nogmaals verzoeken om geen dubbele topics aan te maken en het te houden bij je eerste topic over dit issue. 
Ik zie dat mijn collega je dit ook verzocht heeft. Ik zal dit topic dan ook sluiten.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Steven VF
Community Moderator
Community Moderator
  • 10264Reacties
  • 1459Oplossingen
  • 1728Likes

Hoi @Stijneirir

Zodra de bundel op is, wordt de de data bij het Red Unlimited automatisch vertraagd. Op dat moment moet er een nieuwe bundel aangesloten worden. 
Ik wil je nogmaals verzoeken om geen dubbele topics aan te maken en het te houden bij je eerste topic over dit issue. 
Ik zie dat mijn collega je dit ook verzocht heeft. Ik zal dit topic dan ook sluiten.

Bekijk in context

Uitgelicht topic

Data delen met Red Together

Red Together biedt een uniek concept: je kan samen data delen. Alle groepsleden gebruiken GB’s uit één grote datapot. Maar, hoe werkt dat nu precies? En hoe moet je het delen van data bij Red Together...

Geplaatst in Tips van Vodafone