Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik kan niet inloggen via de my vodafon app. Want als ik mijn emailadres
en wachtwoord heb ingevuld dan zegt de app: er zijn geen rollen voor de
gebruiker beschikbaar.Hoe kan dit opgelost worden?
Steven Vodafone wrote: Dankjewel! Ik zie dat je ingelogd bent op het
oude My Vodafone account @Tom speksnijder? Ik heb dit account dan ook
verwijderd en je een nieuwe uitnodiging gestuurd via mail. Ku...
Tom speksnijder wrote: Steven Vodafone wrote: Krijg je via de site
dezelfde melding? Kun je daar het tegoed wel inzien? Kun je de gegevens
in je profiel aanvullen? Dan kan ik met je meekijken. Ik heb ...
Steven Vodafone wrote: Krijg je via de site dezelfde melding? Kun je
daar het tegoed wel inzien? Kun je de gegevens in je profiel aanvullen?
Dan kan ik met je meekijken. Ik heb mijn gegeven ingevuld
Steven Vodafone wrote: Hoi @Tom speksnijder, Welkom op de Community van
Vodafone. Dat is een aparte melding die je krijgt! Kun je wel inloggen
via de website? Ja ik kan wel inloggen via de site