Dat is inderdaad ook nog een optie. Niet aangedacht.
Ik zal eens contact opnemen met de klantenservice.... nu komt de grap: Niet via Facebook of Twitter. Daar heb ik niet zo heelveel mee. Zal wel een mail sturen naar de klantenservice of een poging ondernemen via de chatfunctie. Ik mag aannemen dat via de chat het ook geregeld kan worden. Gaat mogelijk wel goed komen
😉 @BasT op twitter vraagt een gebruiker Melvin het zich ookal af:
Melvin Regeer@MelvinRegeer · 24 min. @vodafoneNL hallo, op mijn vodafone app staat dat ik bij mijn tegoed 500mb heb maar bij mijn abbo staat 1000 wat heb ik nu? Antwoord "vodafone Webcare in de persoon van AG":
Vodafone Webcare@vodafoneNL · 15 min. @MelvinRegeer De 1GB is vaak verdeeld in 2 delen. 1 deel zie je bij je abonnement en het andere deel staat bij je extra's ^AG Een beetje apart antwoord vind je ook niet. Volgens mij heeft AG de vraag helemaal niet begrepen. Want Melvin heeft de vraag:
Melvin Regeer@MelvinRegeer · 15 min @vodafoneNL maar heb ik nu wel of niet 1000mb? Want als ik nu over de 500mbga moet ik bijbetalen toch? Het volgende bericht van Webcare is dat het nagekeken moet worden. Goed, geef dan niet eerst het flut-antwoord maar het antwoord zoals jij hebt gedaan. Dat helpt een stuk meer, dan weet de klant waar hij/zij aan toe is.
Ik ga contact zoeken met de klantenservice....
Groet Ronald.