Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Twee jaar zijn we redelijk tevreden klant geweest. Tot dat we onze
abonnementen verlengden. We zitten met twee abonnementen op 1
klantnummer. Bij de verlenging hebben we gekozen voor een goedkoper
abo...
Tja, wat zal ik hier van zeggen. Ook mijn abonnement werd van Ziggo zo
snel overgezet naar Vodafone dat de sim-kaart maar 2 dagen van te voren
in mijn bezit zou komen. Dat ging ook mis. De bezorgdiens...
Van af vandaag heb ik weer een My Vodafone account. Ik ben wel mijn
rekeningen van de laatste maanden kwijt. Alles met elkaar ben ik er met
onderbrekingen een paar weken mee zoet geweest.F.
Hallo Maartje,Het zijn altijd twee abonnementen geweest op 1
klantnummer. Ik heb ruim een week geleden gevraagd het contract te
splitsen in twee klantnummers, door het insturen van het "formulier
cont...