Lindseyknijff

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoge rekening

Vanochtend vroeg kreeg ik dit berichtje:
Je hebt ?100 datakosten buiten je bundel. Als bescherming is je data nu tot einde maand gestopt. Doorgaan? Sms "NL data aan" naar 4000 of ga naar My Vodafone

Nu heb ik gelezen en gevraagd dat ik een limiet heb bereikt van 100 euro erover heen. Dat vind ik heel raar. Ik ben pas de zevende met een nieuwe maand begonnen en heb 2GB altijd zit ik er onder en doe niks nieuws dat ik veel zou gebruiken.
Normaal gesproken kreeg ik altijd een berichtje van dat ik bijna aan mijn bundel zat en dit keer helemaal niet.
Ik vind het gewoon enorm vervelend dat dit nu is opgelopen terwijl ik altijd het zelfde doet als normaal.
Ik hoop dat ik niet de enigste ben die dit heeft.
2 Reacties 2
Lindseyknijff
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een berichtje gehad;
Beste Klant, U heeft 100% van uw databundel verbruikt. De datakosten die ontstaan zijn voordat deze SMS is verstuurd, worden door Vodafone gecrediteerd. Datakosten die u vanaf nu maakt zijn voor eigen rekening.

Dus gelukkig is het opgelost
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @Lindseyknijff

Goed om te horen dat het is opgelost. Wel nog één aanvulling, je geeft aan dat je bundels altijd op de 7e beginnen maar dat klopt niet. Elk Vodafone abonnement krijgt nieuwe bundels op de eerste van de maand. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic