pearl79
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds april 2015
mei 2015

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: Melding geen SIM-kaart Onopgelost

Dat heb ik gedaan, en weet je wat ik als antwoord krijg?We kunnen u helaas niet helpen $%#%$#%@%$%@$%@ Ja ik ben er stil van ......... , wat een bedrijf zeg

Re: Melding geen SIM-kaart Onopgelost

Ter info: http://tweakers.net/nieuws/99195/nieuwe-abonnees-en-verlengers-vodafone-kunnen-simkaart-niet-activeren.html?mode=nested&niv=0&order=desc&orderBy=rating&page=2#reactiesMijn geduld raakt op!

Re: Melding geen SIM-kaart Onopgelost

Ja de telefoon is simlock vrij, ik heb de S6 afgelopen zaterdag van jullie ontvangen met daarbij een nieuwe simkaart.Nu ben ik vandaag bij de vodafone winkel geweest in Zwolle.En heb een nieuwe simkaa...

Re: Melding geen SIM-kaart Onopgelost

Dat heb ik ook al 2 keer gedaan 1 x via de klantenservice (per telefoon) en 1 x via de chat.Beide keren heb ik mijn gegevens doorgegeven.

Activiteiten Feed