pearl79

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Melding geen SIM-kaart

Ik heb een een probleem met mijn nieuwe SIM-kaart, ik heb al 2 keer contact gehad met de klantenservice die mij tot 2 x voor de gek gehouden hebben,
Ik moest mijn toestel uitzetten en na een minuut weer opstarten dan zou de nieuwe SIM-kaart geactiveerd zijn.
Nou tot heden doet mijn telefoon het nog steeds niet.!!!
Ik ben erg teleurgesteld in de service, misschien stuur ik het hele zooitje wel terug naar Vodafone en sluit ik ergens ander wel een contract af.
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hej!

Wat vervelend zeg dat je dit is overkomen! Via het forum kunnen we dit probleem niet verder verhelpen omdat er privegegevens van je nodig zijn om dit te kunnen verhelpen, helaas.

Neem s.v.p contact op via www.vodafone.nl/support/contact/
pearl79
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik ook al 2 keer gedaan 1 x via de klantenservice (per telefoon) en 1 x via de chat.
Beide keren heb ik mijn gegevens doorgegeven.

NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste pearl79,

Is de telefoon wel simlock vrij?
pearl79
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja de telefoon is simlock vrij, ik heb de S6 afgelopen zaterdag van jullie ontvangen met daarbij een nieuwe simkaart.
Nu ben ik vandaag bij de vodafone winkel geweest in Zwolle.
En heb een nieuwe simkaart gekregen die hij voor mij heeft aangemeld.
Éénmaal thuis bleek de sim het nog niet te doen wel wordt de sim nu herkend door de S6, in het menu instellingen wordt nu ook mobiele netwerken weergegeven.
Alleen heb ik nog steeds geen netwerk!, Ik ben er nu eigenlijk wel helemaal klaar mee, of er is nog iemand die mij nu echt kan helpen , of ik stuur morgen alles retour en ga naar de concurrent.


pearl79
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
@pearl79, neem hiervoor even contact op met de klantenservice. Hopelijk kun je dan snel gebruik maken van je simkaart 🙂
pearl79
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat heb ik gedaan, en weet je wat ik als antwoord krijg?
We kunnen u helaas niet helpen $%#%$#%@%$%@$%@

Ja ik ben er stil van ......... , wat een bedrijf zeg
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Dat is flink balen pearl79! Dat is niet de bedoeling.
Via het forum kunnen we je vraag niet verder verhelpen... 😞 Het moet toch echter gebeuren via de klantenservice of via de winkel.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten. Lees eerst de regels door om te bekijken wat er wel en niet thuishoort op het forum. Individuele issues zijn niet geschikt voor een forum omdat anderen (niet Vodafone medewerkers) je dan niet kunnen helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic