Pandora
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lid sinds oktober 2011
maart 2015

Community badges

Activiteit van deze gebruiker

Re: slechte service mbt rampzalige nummerbehoud aanvraag Onopgelost

Sharon wrote:Ik begrijp je frustratie @Pandora. Maar wat Steven al aangaf: het forum is niet het juiste kanaal hiervoor. We hebben geen beschikking over de systemen die nodig zijn om dit voor je op te...

Re: slechte service mbt rampzalige nummerbehoud aanvraag Onopgelost

Heel aardig van je dat je voorstelt om contact op te nemen op die manier, maar dat had ik dus al gedaan.Ik heb ipv een klacht ingediend en wat raar, ik heb binnen 24u duidelijkheid over de situatie.21...

Re: Eerste rekening Opgelost

Heey, ik ga inderdaad de klantenservice bellen. Ik had besloten de tweede rekening af te wachten en die is inderdaad ook begin november klaargezet voor de maand november.. Niet handig in verband met e...