Pandora

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Eerste rekening

Hallo,
 
ik heb onlangs een abonnement bij Vodafone afgesloten. Wat ik erg vreemd vind is de timing van de eerste rekening.
 
Mijn eerste maand bij Vodafone is oktober 2011, dus dan verwacht je dat de rekening na oktober opgesteld en afgeschreven zou worden. Dan is immers de informatie over mijn belgedrag compleet... 
 
De rekening voor oktober staat echter sinds vandaag al online... Is het gebruikelijk om tijdens een maand de rekening voor diezelfde maand te krijgen? 
 
 
Groeten,
Pandora
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Pandora,

Ik denk niet dat iemand je op het forum dit kan vertellen gezien dit een heel specifiek probleem is.
Wat gebeurt kan zijn is dat je de factuur hebt ontvangen voor de maand oktober die je pro rato gekregen hebt.

Ik wil je vragen contact met onze Klantenservice op te nemen zodat ze dit kunnen controleren.


Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

Bekijk in context

4 Reacties 4
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Pandora,

Ik denk niet dat iemand je op het forum dit kan vertellen gezien dit een heel specifiek probleem is.
Wat gebeurt kan zijn is dat je de factuur hebt ontvangen voor de maand oktober die je pro rato gekregen hebt.

Ik wil je vragen contact met onze Klantenservice op te nemen zodat ze dit kunnen controleren.


Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Abonnement betaal je vooruit, eventuele overige kosten achteraf.
Pandora
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heey,
 
ik ga inderdaad de klantenservice bellen. Ik had besloten de tweede rekening af te wachten en die is inderdaad ook begin november klaargezet voor de maand november.. Niet handig in verband met eventuele kosten buiten de bundel.
 
 
Bedankt voor de tip.
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Omdat je een rekening krijgt neem ik aan dat je een abonnement hebt? Abonnements kosten betaal je vooruit. Dit is bij alle aanbieders het geval. Eventuele kosten buiten de bundel worden achteraf in rekening gebracht.
 
Pandora schreef:
Heey,
 
ik ga inderdaad de klantenservice bellen. Ik had besloten de tweede rekening af te wachten en die is inderdaad ook begin november klaargezet voor de maand november.. Niet handig in verband met eventuele kosten buiten de bundel.
 
 
Bedankt voor de tip.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic