Beste mede formleden en Vodafone personeel, Ik werk in de ICT-detachering en ik ben sinds juni 2013 gedetacheerd bij een bedrijf in Driebergen-Rijsenburg (vlakbij Odijk) en sindsdien heb ik in en rond het kantoorpand met mijn Vodafone abonnement heel slecht bereik. Dit geldt bij zowel bij het bellen en gebeld worden (telefoontjes komen vaak niet door, deze gaan dan direct naar mijn voicemail en als ik probeer te bellen krijg ik geen kiestoon). Ook mijn mobiel internet laat vaak te wensen over (vaak alleen edge en/of 2G of helemaal niks). Mijn toestel is een Samsung Galaxy S3 (I9300). Wie kent dit probleem en is hier iets aan te doen? Ik ben namelijk 5 dagen in de week op kantoor en ik heb op deze manier niks aan mijn Vodafone abonnement. Overigens hebben mensen met een nieuw abonnement (met 4G) helemaal geen problemen, andere collega's hebben met andere toetsellen en een ouder abonnement (langer dan een jaar oud, net als ik) wel hetzelfde probleem. Alvast bedankt voor de reacties. Gr. Sidney