Andere gebruikers met deze vraag

desireehof

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Extra abonnement met nummerbehoud

Hallo,

Geen idee hoe en waar ik een klacht kan indienen bij Vodafone. Volgens mij moet ieder Europees bedrijf een klachten mogelijkheid en procedure hebben. Mogelijkheid zal wel ergens verstopt op de website staan, dus dan maar via deze comunity.

Ik ga niet alle details over mijn negatieve ervaring opsommen. Maar in het kort komt er het op neer dat ik ruim 4 weken met Vodafone bezig ben geweest om mijn zakelijke KPN nummer over te zetten naar ons vodafone red together abonnement. Een groot drama. Support medewerkers zijn wel willend en geven gewenste antwoorden, maar juiste informatie om het overdracht proces door te voeren kregen we steeds maar niet. Blijkbaar normaal dat vodafone klanten ieder week minimaal 2 uur van hun tijd in de wachthangen of met support praten om overdracht te kunnen regenen. Heeft me totaal meer als 10 uur gekost de afgelopen weken. Aan support medewerker aangegeven dat ze mijn klacht moeten verwerken. Zouden ze doen maar tot nu toe geen bericht of telefoontje mogen ontvangen..

Het is dat overstappen altijd weer een hoop gedoe is, anders had ik dit per direct gedaan. Vodafone, waardeloze service.

Ik ben benieuwd of er na dit bericht wel opvolging komt..

Andere gebruikers met deze vraag